Brand Tommy Hilfiger pravo je utjelovljenje američkog sna u modnom poslu. Prije prvog uspjeha, osnivač Thomas Jacob Hilfiger morao se nositi s bankrotom svojih butika People’s Place 1977. godine i beživotnom fazom svog života kada Više
...
Brand Tommy Hilfiger pravo je utjelovljenje američkog sna u modnom poslu. Prije prvog uspjeha, osnivač Thomas Jacob Hilfiger morao se nositi s bankrotom svojih butika People’s Place 1977. godine i beživotnom fazom svog života kada je radio kao dizajner u tekstilnoj tvrtki. Tommy Hilfiger počeo je raditi na vlastitoj dizajnerskoj budućnosti 1984. godine. U to ga je vrijeme indijski tekstilni magnat Mohan Murjani izabrao za glavnog dizajnera novog branda. Usredotočenost na ponudu odjeće za mladiće i nekonvencionalna kampanja ubrzo su izazvali ludilo prodaje. Međutim, do velike ekspanzije branda došlo je tek nakon što je Tommy Hilfiger, uz pomoć drugog azijskog partnera, 1989. godine mogao pokrenuti proizvodnju u tvornicama sposobnim proizvoditi kvalitetnu robu po niskim troškovima. Cjenovnom pristupačnošću brandirane odjeće Tommy Hilfiger stekao je kupce prvo u Americi, a kasnije i širom svijeta. Elegancija i neposrednost klasičnog američkog stila, namijenjenog kupcima u dobi od 24 do 45 godina, brzo je postala modni kult. Kao sin urara, Tommy Hilfiger od malena je imao topao odnos s otkucajima minijaturnih mehanizama. Stoga se nitko nije iznenadio kada je 1999. godine potpisan licenčni ugovor s urarskom tvrtkom Movado Group. Ručne satove Tommy Hilfiger odlikuje svjež, ali manje razmetljiv dizajn, protkan tradicionalnim sportskim naglaskom "Made in USA". Osim prvorazrednog izgleda, ženski i muški modeli paze i na tehničko savršenstvo. Ručni satovi Tommy Hilfiger posebno su popularni kod muškaraca zbog muževnih čeličnih kućišta izrađenih od nehrđajućeg čelika, značajki višenamjenskog datuma i kronografa. Žene mogu uživati u popularnom "boyfriend" stilu, često prisutnoj bijeloj boji i brušenim cirkonima. Ručni satovi Tommy Hilfiger namijenjeni su svima koji žele bez teatralnog dizajna pokazati okolini svoj istančani modni ukus.
...manje